|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Desensitised, da's toch grind, die ex Catafalque ? |
|
quote: Nee hoor, heerlijk strakke beukende death metal.. Staat een videoclip op hun site.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ben ik fout geinformeerd dus. eens even checken die site dalijk. |
|
|
|
Wááááárom nou weer op een vrijdag... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, als ze die concerten nou eens fatsoenlijk op een dinsdagmiddag gingen houden..... |
|
quote:Duh. Kalf. Wat is er mis met zaterdag? Enig idee hoeveel mensen moeten werken op zaterdag? Gokje? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HET WORDT VETTTTTTTT |
|
quote: Er ligt een cd met te spelen nummers bij jou thuis... Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Jawel dus, Desensitised heette vroeger Catafalque, tegenwoordig maken ze nog steeds grind, met een vleugje death |
|
En ze hebben geen telefoonnummer.En op e mail reageren ze niet. |
|
quote:Dat is omdat -jij- het bent. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Da's flauw. ALLEEN maar omdat ik het ben ??? Ik wordt weer gekwetst hierzo. |
|
quote: En die is ook VETTTTTTTT Maaruhhhh is Henke d'r niet dan?? |
|
quote: weet ik niet.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Henke is er dan wel hoop ik..maar volgende week moet jij waarschijnlijk invallen op ut Goresloot fest.. |
|
quote: Huh?? Niks ontvangen van je ??? Maarre, we heetten in een grijs verleden inderdaad Catafalque, maar met Desensitised maken we old-school death metal met grind invloeden (Mies!) [Dit bericht is gewijzigd door Susan op 19-07-2004 19:09] |
|
quote:death met grind, grind met death, het blijft strakke hap |
|
quote: hiero de site van de package ..zwaar in aanbouw http://members.home.nl/deathgrind |
|
OengachackaOenagOengaOengachacka... Zo, is weer ff omhoog gekickt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Oja, er staat ook nog een optreden geplant in Venray voor 1 augustus in OJC Dinges.. Samen met nog een band waarvan Grindminder mij de naam nog niet heeft gegeven.. Is de band van de drummer van Desensitised. Heeft het optreden ook geregeld Een kleine snol zit zo vol. |
|
naam van die band staat op onze site ergens onder de sectie shows |
|
Deze maar weer een eind naar boven schoppen.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Moeite van het omhoogschoppen waard.... |
|
Nog enkele weekjes te gaan.. Een kleine snol zit zo vol. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |